طنز بزرگان

" پز ، POZ  " 

 

 خوانندگان جان سلام!  

 

می دانید در لطایف الطوایف چه داستانی آمده : 

 

روزی حکیم انوری در بازار بلخ می گذشت ، بساطی پهن شده دید ، پیش رفت و سری در میان کرد ، مردی دید که ایستاده و قصاید انوری را به نام خود می خواند و مردم او را تحسین می کنند.

انوری پیش رفت و گفت :

ای مرد ! این اشعار کیست که می خوانی ؟

گفت : اشعار انوری!

گفت : تو انوری را می شناسی؟

مردک گفت :  چه می گویی مرد ، انوری منم دیگر !!!!!!!

انوری بخندید و گفت : شعر دزد شنیده بودم ، اما شاعر دزد ندیده بودم! 

 

دلنوشته : مواظب من باشید ، چون در بخش نظرات وبلاگهای بازیار ، بیشهر آباد و امپراطور ، یه نفر چریکو رو دزدیده ، داره باهاش پز می ده !!!!!! 

عقل نوشته : به مرور لیست وبلاگهای بالا آپ می شود ، خواهشمند است دائماً به این وبلاگ سر بزنید!!!!!   

 کنتور:

1- چهارمین مورد در وبلاگ " هلیله سرزمین من " مشاهده گردید.  

( دوشنبه 10/3/90 ساعت 7:25 صبح )

2- رضا جان در بیشهر آباد نظر رو حذف کرد. 

( دوشنبه 10/3/90 ساعت 8:04 صبح ) 

3-بازیار در پیراشکی نظر رو حذف کرد. 

(دوشنبه 10/3/90 ساعت 14:17 بعد از ظهر) 

4- پنجمین مورد در وبلاگ "ع انصاری" مشاهده گردید. 

( دوشنبه 10/3/90 ساعت 17:30 بعد از ظهر ) 

البته ظاهرا این چریکو بنا به گفته خودش در وقت " دوشنبه 9 خرداد ماه سال 1390 ساعت 01:13 AM  " ، یعنی بعد از نیمه شب ! ، دلش هم یکمی درد می کرده ، آخه ی دلم سوخت ، باید "بادره" ساخت!

نظرات 11 + ارسال نظر
انجمن 10 خرداد 1390 ساعت 01:03 http://www.bishehr.com

چریکو جانم
نیمه شبت بخیر
.
خوش به حالت!
دوستان نیت خیر دارند.
.
که:
می کشندت چه سبو دوش به دوش
می برندت چه قدح دست به دست
.

معلومه کارت از انوری هم بیشتر گرفته .قدر خودت را بدان جانم.
.
خوش باش

انجمن جان!

همه حال بر شما بخیر باشه

جدای از شوخی همین مورد هم به ذهنم اومد ، آخه هر چی مو می گوم مو بهترین مطالب می نویسوم ، بهترین نظرات به وبلاگها ارسال می کنوم ، مگه شما قبول می کنین!!!!
خوب دیگه ، مدتی اسم شما رو به عاریت می گرفتند ، حالا اومدن سراغ من!
.
خوشم ، این یکی دو روزه فقط دارم می خندم!

انصاری 10 خرداد 1390 ساعت 07:15

چریکو تقصیر خودته، اصلا از حوادث عبرت نمی گیری، سیچه پاپیچ اجنه ها شدی؟
خیال می کنی اونا بیکار می شینن ، تازه اولته ، سفارش انجمن هم داخل بخش نظرات خوندم ، بد نیست اعمال کنی ولی فکر نکن افاده کنه ، حالا خودمونیما اینا کی ان؟

اجنه!

[ بدون نام ] 10 خرداد 1390 ساعت 09:02

شیطون جیگر ،نظراتت منو کشته

اِ وا ، اینو نگو ، جیگرکم ... بیاین منو بگیرین!

علی حسن ابراهیمی 10 خرداد 1390 ساعت 12:00

سلام چرکو حالت خوشن؟
بله اقا از این دزدی ها میشه فقط باید صبر کرد
یا علی

سلام علی جان!
.
کاسه صبرم ترک خورد، نه ، کاسه صبرم ترک خورد و شکست ، نه ، کاسه صبرم ترک خورد و شکست و تکه هایش نا جوانمردانه گم شد!!!
نه ...

آرام 10 خرداد 1390 ساعت 12:05 http://nerci-2.blogsky.com

جدی؟ اجنه به دور، بسم الله، بسم الله.
یعنی این چریکو تقلبی که چریکو اصلی رو دزدیده می تونه اجنه باشه؟ هان؟ میشه؟ یعنی اونی که به وبلاگ من هم سر زده اجنه هستش؟ عجب قدرتی داره ها؟ میگم مگه قدیما نمیگفتن جنا از آهن و این چیزا فرار می کنن؟ پس این از نوع پیشرفتشه. چقدر هم به روزه این جن تخیلی. جالبه،
حلیله یه روز درختای انگورش جن داشت حالا کامپیوتراش.

آقای چریکو عجب کنتور قوی داری. آفرین. منم برم یه کنتور اینطوری درخواست بدم.

آرام جان!
بسم الله و بالله!!!!

آره جنها اینجا ، آنجا همه جا ، حضور دارند ، دیشب یه دوربین گذاشته بودم بالا سرم ، می دونی چه تصویری ضبط کرد ، برو ببین:

http://s1.picofile.com/file/6737515090/jen2.jpg

نه یوقت بترسی ها ، زود برو ، یه کنتور بخر ، این نوع کنتور ، نوع دیجیتالیشه ، آخه نوع آنالوگش ، ساخته جنهاست و غیر قابل اعتماد!

انجمن هم یه پیشنهادهایی برای فراری دادن جنها داده ، بد نیست بری بخونیش !

1انصاری 10 خرداد 1390 ساعت 19:16

درود بر چریکوی ادیب و طناز
میگویم حالا که ... خوب بازم زحمت میکشید و ... دیگه....

سلام بر شمای بزرگوار
.
ببخشیدا ، چه بکنم ، خودت می دونی به ارسال انظار چریکو نما گرفتارم ، انجمن موکدا سفارش داده نام بردن افراد مشکلی را حل نمی کند ، مجبورم نقطه چین بزارم!

بزرگمهر 11 خرداد 1390 ساعت 09:04 http://www.sedayelain.blogfa.com

درود چریکو
دلم سیت تنگ شده بید
ول کن... قید وبلاگ نویسی سی هلیله بزن بخدا ارزشش نداره بخاطرش آبروت بره مو که ول وبلاگم کردم یه هلیله ای چنان نظرات بد سیم نوشت که زشتم شد آهنگی که سی هلیله خونده بیدم پخش کنم
نمک نشناسی تا کی؟؟؟؟؟
همیشه دوست دارم چریکو
بزرگمهر

سلام آسید بزرگمهر!
.
قربون دلت برم مو
.
مال اینه که شادی ، مال اینه که احساس داری ، مال اینه که خوب می خونی ، مال اینه که خوب آهنگ می زنی ، مال اینه که با دل سر و کار داری ، انگار در دنیا ، هر که با دل سر و کار داشته باشه ، سزاش همینه!
.
می دیدم چند روزی پیدات نیست ، والله نمی دونم مشکلی که با شما دارن چیه!
.
خوب دیگه ، می خوان صدای چریکو و امثال شما رو در نظرات وبلاگهای دیگران ببندند ، نه که خوب می نویسیم! و خوب نظر می دیدیم! ، می خوان فراریمون بدن!
.
خوب ، او رفت ، من رفتم ، تو رفتی ، دیگران هم اگه برن ، کی می مونه؟
.
آهنگه رو برامون بزار ، حداقل برای آدمای خوبی که در هلیله هستند ، بزار!

شروه خوان 11 خرداد 1390 ساعت 10:00

شروه:
.
اههههـــــــــــی
بیدادم ایییییــــــــــــــی وای
.
چریکو زار و سید زار تر شد
دلش برشید و احوالش بتر شد
.
امان از دست جن بی مروت
که سید هم به غربت جون به سر شد
..............
.
ایـــــــههـــــــی دلــــــــم وای وای
ه--------وم
.
نه حاجی ُ، نه چریکو و نه سید
نه عامی ماند و هم نه شیخ مسجد
الهی هرکه تش بر می کوه اینجا
ننه ش بیشو آغای جابر ری مید
.
ایــــــــیـــهی داد و بــــــــیداد
سی دل خوم می خونم وای-
ای وای

آسید دف رو بیار ، ساز و بزن:

ای روزگار ، ای د ـــــــــــــــــــــــــ ل ، ای دل...
وایییـــــــــــــــــــــــــــــی وای وای ...

من از عهد جوانی تا شدم پیر
نکردم در جفای دوست تقصیر
چرا فایز وفا کرد و جفا دید
کنم با کوکب بختم چه تدبیر ؟

ای روزگار ، ای د ـــــــــــــــــــــــــ ل ، ای دل...
وایییـــــــــــــــــــــــــــــی وای وای ...

سحر دل ناله های زار میکرد
چنان که دیده را خونبار میکرد
شکایت های ایام جوانی
به فایز یک یه یک اظهار میکرد

فاطمه 11 خرداد 1390 ساعت 12:34 http://qhasedak.blogsky.com/

سلام آقا چریکو
دیدی سر به سر اجنه گذاشتی اول همه هم اومدن سراغ خودت
بهت گفتم مواظب باش
حالا هم با ید بری با رمالی و دعا نویسی و.....شر اجنه رو از سرت باز کنی.
فقط خواهشا اجنه رو از خودت دورکردی به جون ما نندازی
موفق باشی و مواظب خودت هم باش

سلام فاطمه جان!

اومدن سراغم ، بد طوری هم اومدن سراغم ، دارم سفارش انجمن رو انجام می دم تا فراریشون بدم از سراغم ،
مواظب باش فاطمه جان!
نه یه وقت بیان سراغت ، آخه رفتن سراغ وبلاگها!

سلام استاد
خوبی؟
نبینمت پکر باشی
بد خواه مد خواه داری آدرس بده جسد تحویل بگیر
راستی خوتی? ما داریم کم کم شک می کنیم این که داریم براش نظر می فرستیم چرکون یا اونی هست که داره بز می ده.ببخشید پز می ده.
بار اولی که مطلب بالایی شما را می خواستم بخونم سرعت اینترنتم یه کم پایین بود و داشت ذره ذره باز می شد که پز رو بز خوندم.گفتم ای واویلا این چریکو درباره بز مطلب نوشته ما هم خو حتما توی مطلبش هستیم حالا کجای بز هستیم نمی دونم.
شاد باشی دوست خوبم
به گفته خودت به بعضی مسائل هم فقط باید خندید
جلدی جلدی باش یه مطلب خوب و جذاب و خنده دار اماده کن بیایم یه چند تا نظر اردال پردالی بدیم بینم این حاجی چه جوری می خواد جواب بده.
آقا ما خیلی مخلصیم بدجور بد رقم

سلام آسید؛
شما چی ؟ خودتی؟
حالا مو از کجا بدونم که خودتی؟
نکنه یه وقت ، از اون جنا هستی و الکی به من می گی خودتی؟
حالا من فرض کردم که خودتی تا ببینیم پست "راه اندازی نیروگاه اتمی" ، "کره kahreh " نمی شه!

دوچه(پیشوا) 13 خرداد 1390 ساعت 01:22

مطلب زیبای بود........میگم شما که با جن وپری رابطه تنگاتنگ داری بهشون بگو آمارشوبرات بگیرن..........

دوچه جان!
گرفتن و فرستادن ولی توأمان ترسناکند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد