بازگشت به خوان نخست

خوانندگان جان سلام 

 

 

پیشنهاد:  

از بارگذاری وبسایت چریکو عبرت بگیرید!  

  

علت : 

چون مجانی بود!!!! 

 

.................................................................................... 

دیگر به آن مکان سر نزنید چون چریکو همین جاست! 

نظرات 7 + ارسال نظر
آرام 26 مهر 1390 ساعت 15:56

درود چریکو.
آن که بر در می کوبد شباهنگام به کشتن چراغ آمده است........
تمام روز کسی رو پیدا نکردم باهاش شوخی کنم اومدم سر بزنم به وبت ببینم خبری چیزی نیست، که ای وای دیدم یه شبح رد شد. نمی دونستم باید بسم الله بگم که. خدا کنه جنی نشده باشم.
باز جنا چراغ سایتتو خاموش کردن که!!!!! دیگه باید با سلام و صلوات وارد سایتت بشیم. جا عوض کردن فایده نداره نظر من اینه که یه جنگیر برا سایتت بگیری.
ولی چریکو من اینجا رو بیشتر دوست میدارم. همینجا بمون.
روزگار خوش.

سلام آرام جان!
بــــــــله ددا ، بله!
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد!!!
.
این سرا ، سرای شماست و این خانه ، خانه شما!
لبخند شما تبسم یک بیشهری است و غم شما ، اندوه همه بیشهریان!
.
بــــــــله ددا ، بله؛
اخراج ارواح شرور ، تخصص می خواهد و تجربه!
اعتقاد راسخ دارم که یکی رو باید داد "وحید" و دیگری رو سپرد به "حاجی"!!!
اوقات به خیر

رحمت الله حسن ابراهیمی 26 مهر 1390 ساعت 16:00

هرجا باشید عزیزید

و من هر چه باشم ، شما بزرگ مایید!

جن گیر 26 مهر 1390 ساعت 21:58

چرا خاموش کردی سایت خود را
نریختی توی آن گاسلایت خودر ا
.
چرا با من نگفتی از اجنه
که بر فرقش زنم من فیت خود را
.
مگر پردیس سید را نخواندی
که در خشکی فکندی خیط خود را
.
الهی جن شود دلخین از این کار
ببندد بعد از این او گیت خود را
.
چریکو باز سایتش باز گردد
کند دنبال کار ریت خود را

جان من!
برای جن گرفتن،

همین حالا " پدر گابریل آمرث " را صدا کن
بگو او را پدر جان نسل جن را ریشه کن کن

ملالیسی به قلاب و یکی ربیون بر خیطش زن
که من خود طعمه جنم ، دعایم کن دعایم کن!!!

سلام استاد
امیدوارم سلامت باشید
راستش رو بخوای اینجا ما راحت تریم
هر دقیقه جا عوض نکن
مشهد دعا گوی شما و دوستان بودم
خوش باشید

سلام آ سید جمال!
خدا سلامتت بداره!
قبول باشه ان شاءالله
شنیده بودم رفتی مشهد ، ولی با کمال ناباوری باور نکرده بودم!
.
خواه .... دیگه جا عوض نمی کنم ... آخه یه روز انجمن کلاه سر ما گذاشت ، ما هم که کچلیم! با خود گفتم پیشنهاد ، پیشنهاد خوبیه ، حداقلش اینه که دیگه طاسی کله ی ما پیدا نی! غافل از اینکه ...
حالا بگذریم... هر چه بود تمام شد... خوب حالا بگو چه خبر از خبرهای خبرگزاری خلیج فارس!!

منتقد 28 مهر 1390 ساعت 08:05

چریکو خوبی
چه شعر بی سرو و تهی سی جن گیرت نوشتن.
تو خو ایطوری نبیدی سی چه ایطوری واویده ی؟

منتقد جان!
من خوبم ،
تو خوبی؟ حالا سی چه اول سلام نمی کنی؟!
.
راستی نکنه تو از اعضای هیئت منتقدینی!
در برو ، که یکی دو سه نفر خینت تشنه هسن!
.
بعدشم ، خدمت عرض کنم که به نظر شما یه شعر " من در آوردی" می خوای بهتر از این بشه؟
هـــــــه؟!

منجان 28 مهر 1390 ساعت 11:12

چریکو جان تا سلام یادم نرفته... سلام
.
دوستان!
بی زحمت به خاطر اینکه بین من و چریکو شکرآب نکنید شما این یادداشت را نخونید
.
آقا جان من در حمایت از شاعر جن گیر که فکر می کنم بیشهری هم باشد با آقای منتقد موافقم.
.
جن گیر خوش به حالت شد منتقد رفیقت
حاجی اگر بداند هم می شود شریکت
جان من ای چریکو کم جا به جا بشو تو
چون جن اگر بخواهد بد می برد به سیکت
د

منجان جان!
سلام مستحبه ولی جواب آن واجب ، لذاست که بگویم :
و علیکم السلام؛
بنده نیز تأکید موکد دارم که شاید ، البته شاید ، باز هم می گویم شاید ، دستان جن و شاعر و منتقد درون یک کاسه می باشد!!!

شاگرد جن گیر 4 آبان 1390 ساعت 19:53

-به سفارش جن گیر
-
حن گیرم و جن گیرم- تو حرفه ی خود پیرم
چش بندم و رمالم - شیطان شده زنجیرم
.
خشترسن و فسترخن - هنمفجن و خرتلگن
هر چار اسیر من - کار همه شو پرخن
.
خوش باش چریکو جان - دعوت بنما مهمان
منقل بنما پر تش - کن چاق تو یک قلیان
.
وافور اگر داری - باید به میان آری
یک بست فراهم کن - انبر تو اگر داری
.
حاجیست هوادارت - End است کنون کارت
بستی زن و شو شنگول - کشکوست طرفدارت
.

ممنون جناب شاگرد جنگیر ، ممنون
ولی:

سوال از منقلی کردم که تا چند
ز تریاک و زغال و چایی و قند
به همراه تو مردم هم کشیدند
جزاک الله ، به مطلبها رسیدند؟
بگفتا او :
اگر چل بل بود تنباک سالم
گرسنه گر بخوابد شب عیالم
وگر دستم رسد بر چوب وافور
نه خوف از مرگ دارم و نه از گور!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد