نکته های چرکو 32

"نامه ی عاشقانه"

 

 خوانندگان جان سلام

-----------------------------

از : عاشق کله پا

به : مدیر انجمن

با سلام

در ابتدا عارض شوم که با تمام وجود ، جدای از سینه ، حاضرم عاشقانه دل و جیگرم را برای شما چاک دهم  ، ولی چه کنم که من ، به شدت از شما گلایه مندم.

من در اینجا شما را به عدم اجرای قانون هدفمند کردن وبلاگها پس از تصویب و ابلاغ متهم می کنم ، آن از قانون 90 ثانیه ای وبلاگ خوانی و این از قانون عدم نمایش تصویر در وبلاگ نویسی ، شما بیشهریها اساساً در سراشیبی هستید! 

 

هـــلیله را از هـــــر هـــلی بخوانی " هـــلیله " است

           ولی بیشهر را چه کنیم ، چو بخوانی "رهه شیب" است

 

 بنده شواهد ، قرائن و مدارکی دارم که نشان می دهد قانون هدفمند کردن وبلاگها از اساس مورد تمسخر جمعی دوستان شما قرار گرفته است ، تا بتوانید در شرایط کنونی ، از آب گل آلود ماهی گرفته و به اهداف نهان و آشکار در سر پروراننده خود برسید.

هر گل که بیشتر به چمن می دهد صفا

                             گلـــــچین روزگــــــــار امانش نمی دهد

آن از حاج عمو رحمت و بچه اش و این هم از حاجی با دوستش!

در پایان عاجزانه از محضر مقدس می خواهم که این نوشتار ، خاطر شریف را مکدر نگرداند و با شعف دل ، دلنوشته های من را به قرار زیر ، مورد تفقد و واگویه قرار دهید. 

 

                            با تشکر – معشوقه کله پا

.

من مست و تو دیوانه ، ما را که برد خانه

آخر شود این وبلاگ ، روی سر من ویرانه

.

گنه کرد در بلخ آهنگری

چرا وبلاگ می زند گردن بیشهری؟

.

توانا بود هر که دانا بود

که گفتار نیکو در وبلاگ تنها بود

.

یاران چه غریبانه رفتند از این خانه

چون گفتند ، نداشتن وبلاگ بهترین راهه

.

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

بی وفا ، وبلاگ هم می شود پول و پلا؟

.

ای نام تو بهترین سرآغاز

نجف ای جان عشاق ، بهتر که شدی سرباز

.

میازار موری که دانه کش است

شک نکن ، بالاخره در این هم تخته است

.

در کارگاه کوزه گری رفتم دوش

ناگفته گفتم ، غم رسوایی هم روش

.

من یار مهربانم ، دانا و خوش بیانم

... ، چه کنم ، از ذکر آن معذورم!!!

نظرات 20 + ارسال نظر

چون حاجی خودش وقت نداشت به من گفت یه نمایندگی از او یه گوشه چشمی بهت داشته باشم
.
گوش کن:

ای عاشق کله پا چه سازم باتو
ای دلبر دلربا چه سازم باتو.
زیر سر تو بلند گردیده گلم
خود گوی به نصف شب چه سازم با تو!
.
ای جان دلم فرا فکن گشته ایا
در کار خلاف خونه رن گشته ایا
قانون هدفمندی وبلاگ ولات
شد غنز زکارت چه خفن گشته ایا
.
ای اهل ولات، های شوجر آمد
چوپان شما بدون گوخر آمد
خر رفت به سوی برم تا او بخورد
شد زهره ترک بدون کرخر آمد
.

*
اما بعد:

من مست و تو دیوانه ، ما را که برد خانه
مانند بچیلی تو . خوم می برمت لانه!
.


یاران چه غریبانه رفتند از این خانه
خالو برو پی کارت وبلاگی دیوانه!
.

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
آخه خود گفتی من چه می دانم چرا!

.
ای نام تو بهترین سرآغاز
وبلاگ تو حوبه سی سل جاز!
.

میازار موری که دانه کش است
گه وبلاگ تو مشخل و آبکش است!
.

من یار مهربانم ، دانا و خوش بیانم
می خوام بگم یه چیزی اما نمی توانم!
.

در کارگاه کوزه گری رفتم دوش
دیدم چریکو زنبیل انگور به دوش
گفتا به کلیک سرکه با جوش و خروش
اینجا همه محرمند لنگوته نپوش
.

البته فدائیان حاجی همی جوری ول کن تو نیستند خیال کردی!

یکی دیگه عاشق سینه چاک جون!

یعنی تو میگی این یارو ، نامشو به انجمن حاجی نوشته؟!
یعنی منظورش از انجمن بالا ، انجمن حاجیه!
یا بوالعجب!

ولی چون از خیال گفتی که عشق باهاشه ، من هم از خیال می گم که عشق بعدشه ، ولی با شما نیستما!

خیال خام پلنگ من به سوی ماه پریدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود

پلنگ من دل مغرورم پرید و پنجه به خالی زد
که عشق ماه بلند من ورای دست رسیدن بود

من و تو آن دو خطیم آری موازیان به ناچاری
که هر دو باورمان زاغاز به یکدگر نرسیدن بود

ولی من می گم رسیدن بود!

آرام 7 تیر 1390 ساعت 22:21 http://nerci-2.blogsky.com

65 ثانیه.
آقای چریکو؛ عاشق سینه چاک و قانون ۹۰ ثانیه عجب ذهن منو درگیر کرد. تونستم یه چیزایی رو به یه چیزای دیگه ربط بدم و به یه نتیجه ی کلی برسم.
عجب!!



آرام جان!
این افشاگریها همشون مثل یه جدول "سودوکو" است که حسابی ذهنو مشغول می کنه ، فقط باید درست چیده بشه!!!

انصاری 8 تیر 1390 ساعت 07:18

چریکو خان
در این دنیای مجازی اگه بخوایم ، می تونیم یار مهربان باشیم ، می تونیم مور زحمت کشو له کنیم ، می تونیم قربون صدقه همدیگه بریم ، می تونیم یک غریبه باشیم و ...
.
خوب نوشتی ، میشه یه چیزهایی ازش فهمید!

انصاری جان!
من همیشه از آدم چیز فهم خوشم می یاد ، شما هم یکیش!

سید اکبر موسوی 8 تیر 1390 ساعت 09:22

به نام خدا
با سلام
چرکو جان سلام با طیفونی که اکنون در بلاد وبلاگیان به راه افتاده و با توجه به اینکه در اتازونی بعد از طوفان و خرابی نوازندگان و بازیگران طنز دوره می افتند تا خاطر آوارگان را شاد سازند لذا پابرهنه در مناظره شعری شما و انجمن دویده و مکتوبی از جناب حافیظ تقدیم شما و خواندگان وبلاگ مینمایم .
به آب روشن می عارفی طهارت کرد»/ و رفته رفته به این کار زشت عادت کرد...
2. «برقی از منزل لیلی بدرخشید سحر»/ لیلی آمد دم در، گفت: بیا! برق آمد!...
3. «داشتم دلقی و صد عیب مرا می‌پوشید»/ صد و یک عیب چو شد، دلق من از کار افتاد...
4. «مشکل خویش بر پیر مغان بردم دوش»/ گفت: دنیا شده از مشکل پر، این هم روش...
5. «در آستین مرقع پیاله پنهان کن»/ که چوب و غیره در آن ناگهان فرو نکنند...
6. «اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را»/ به دستش می‌دهم کاری که بار آخرش باشد...
7. «چه خوش صید دلم کردی، بنازم چشم مستت را»/ ولی از روی پایم خواهشا بردار دستت را...
8. «خرقه زهد مرا آب خرابات ببرد»/ بعد از این آب خرابات چه آبی بشود...
9. «غلام همت آنم که زیر چرخ کبود»/ اگرچه له شود اما شکایتی نکند...
10. «صوفیان واستدند از گرو می همه رخت»/ بنده از شرم شدم پشت درختی پنهان...
11. «جمیله‌ای است عروس جهان، ولی مگذار»/ که این زمان حرکت‌های او شود موزون...
12. «پیرهن چاک و غزل‌خوان و صراحی در دست»/ آن‌قدر عربده زد، آبروی ما را برد...
13. «دستی به جام باده و دستی به زلف یار»/ پس من چگونه پیرهنم را عوض کنم؟...
14. «سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد»/ بی‌خبر بود که ما مشترک کیهانیم!...
15. «دامنی گر چاک شد در عالم رندی چه باک»/ رند باید چیز دیگر را نگهداری کند...
16.«چمن خوش است و هوا دلکش است و می بی‌غش»/ مرا فقط نگرانی ز گشت ارشاد است...

باقی بقایتان


سلام علیکم سید اکبر جان!

حضورتان مستدام؛

نظر ارسالی دک و دراز و زیباست ، انصافاً غیبت چند ماهتو خوب پوشش داد!

چمن خوش است و هوا دلکش است و می بی‌غش است
نری طرف فوتبال هلیله ، چون که حسابی هوا پس است!

موفق ، موید و دلشاد باشید!

انجمن 8 تیر 1390 ساعت 10:16 http://www.bishehr.com

سلام چریکو جانم
الآن خودم هستم
اون سینه چاک عاشق نماینده بوده اما تام الاختیار نبوده ولی خب عشق عاشق را کور و کر می کند و اینجور آدمها را هم که به زندان نمی برند بلکه به کانون اصلاح و تربیت می فرستند شما به قاچ سینه ی چاک خود ببخشید.
.
ای وای که سینه چاک من مغموم است
آزرده دل و پریش و بس مظلوم است
قربان دل برشته و برشیده ا ش
هرکس که چریکو شود او محکووم است
.
تا بوده همین بوده ولات ای گل من
بشنو تو نوای دل پر غلغل من
خواهی نشود بد تر از این وضع که هست
بهتر که فرستی صلوات ای گل من
.
بیشهر گلا همه ( رهه شیب ) روند
خوشحال و مشنگ در سراشیب روند
انگار نشیب و شیب فرقی نکند
پاترول اگر نبود با جبپ روند
.
معشوق عاشق

سلام جان دلم!

شما خود صاحب اختیار تام الاختیار و صاحب اختیار غیر تام الاختیارید!

ای وای که قاچ سینه ام چاکیدست
در سینه من بجای عشق یک سیخ است
.
قربان ، دل من برشته از ماشین است
پاترول نبود ، که خودرو ام یک ... است
.
(بدون مصراع)
وبلاگ کیلو چند ، چو سایت بیشهر فعلا هست
.
بخاطر اینکه وزن شعر دستخوش تغییر نشود منظور از "..." بالا ، یک رآس "گاو دمب جنبان" است.

فاطمه 8 تیر 1390 ساعت 11:11 http://qhasedak.blogsky.com/

سلام بر مبعث، بهاری‏ترین فصل گیتی!
سلام بر مبعث، فصل شکفتن گل سرسبد بوستان رسالت!
سلام بر مبعث؛ روزی که گل‏های ایمان در گلستان جان انسان شکوفا شد!
.
.
از بعثت او جهان جوان شد
گیتى چو بهشت جاودان شد
این عید به اهل دین مبارک
بر جمله مسلمین مبارک.

پیشاپیش مبعث رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (ص)را به شما و خانواده محترم تبریک وتهنیت عرض می کنم.

اللهم صلی علی محمد و آل محمد
بر شما نیز مبارک باد ، فاطمه جان!

سلام به جون چرکو ۹۸ ثانیه
اقا کجایی مطلب میزنی دنیا رو تکون میده ایول ایول اومدی تو خط ولی...........بله
عشق خوبه ولی اگه جنون بشه وای وای


عاشقو سینه چاک چرکو
علی

سلام علی جان!
من همین جام ، جایی ندارم که برم!
آره ................ خیر

دوست 8 تیر 1390 ساعت 23:18

چریک چریک ، چطوری ، مثل اینکه تو دوری؟
نری پایین ، گریغ می کنی
.
.
.
.
.
این مطلبت نه سر داره نه ته داره!

دوستم جان ، خوبم! ، شما چطورید؟
من پایینم ، این ته ، بکشم بالا!
.
.
.
سلام دوستم جان ، ممنون کمک کردی بیام بالا ، می گم می دونی چرا سر و ته نداره ، آخه مطلب رو برعکس گذاشتم ، مثل یه لیوان که اگه ته اون رو بزاری بالا ، سر اون می ره پایین ، حالا وقتی تو بهش نگاه کنی ، سر اون رو بسته می بینی ، تهشو باز شده!
مطلب من هم اینطوریه، بی سر و ته!

چه لیکی در گرفته؟؟؟؟؟؟
چرکو...چرکو کجی؟؟؟؟[:S002:
اگه صدام میشنوی یه سری به مانم بزن
چقه اینجا شلوغن؟؟؟؟؟

آسید ، اینا کلن ، نه لیکن!
مو پهلوتم ، نترس ، اومدم!

انجمن 12 تیر 1390 ساعت 11:33 http://www.bishehr.com

جان من !
.
دیدم باز هم تو ۹ دست و پا می زنی گفتم بیا بالات بکشم:
.
NOH نباشد NAH عزیزان DAH برایش آورید
مانده در گل این چریکو همچو ..... بالا کشید
دوست آن باشد که گیرد دست دوسش در بلا
فکر او باشید یاران هرسه فازش چون پرید.
.
لطفا کسی سوء استفاده نکند
.
چریکو جانم مواظب اجانین باش!

دل و جان من!
.
باکی نی! اجنه تحت سیتره من اند تا دائما برایم دو بیتی های سوء بفرستند !
.
BAH چه خوش NOH های من را DAH کنی
اسک دیکک برایم زیر گز قایم کنی

در کنار چه شیری یک پنگ نخل پیدا کنی
آن زنی بر دله تا یک گاو را رقصان کنی
.
لطفا کسی سوء برداشت نکند!!!!

فاطمه 13 تیر 1390 ساعت 10:41 http://qhasedak.blogsky.com

سلام آقا چریکو
حالت چطوره؟
خیلی خیلی زیبابود
دستت درد نکنه
حداقل توی وبلاگت می تونیم یکم ناراحتی هامون رو فراموش کنیم و یکم بخندیم
در ضمن نظرات هم خیلی زیبا و جالب و خواندنی بود
موفق و موید و دلشاد باشی

سلام فاطمه جان!
خواستم جواب بدم ، از تعریفهایی که کرده بودی ، بال در اوردم ، مغرور شدم ، خود برتر بینی در وجودم رخنه کرد ، تکبر از سر و روم بارید ،
گفتم که اینطور!
چه عجب!
من، برترم ، نه ، برترینم!
مثل مردان بی ادعا:
من چه وبلاگ خوب و قشنگی دارم
روی دوش خود عجب کبر و غروری دارم
انجمن روزی فریبم داده بود
حاجی ما را عاشق خود کرده بود
و ...

فاطمه 14 تیر 1390 ساعت 10:59 http://qhasedak.blogsky.com

سلام بر شعبان و اعیادش،سلام بر حسین و عباسش،سلام بر سجاد و سجده هایش
سلام بر علی اکبر و جوانیش،سلام بر نیمه شعبان و ظهور مولودش
.
شعـبــان شـد و پـیـک عشــق از راه آمــد
عــطــر نفـــس بقــیــــــــــــــة الـلــه آمــد
بـا جلــوه سجـاد و ابـوالفـضـل و حسـیـن
یک مـاه و سـه خورشیــد در ایـن مـاه آمـد
آغاز ماه شادی آل الله بر شیعیان مبارک
التماس دعا

بر شما نیز مبارک باد

انصاری 15 تیر 1390 ساعت 17:33

چرکو جان ... پیدا کردی - چرا به حریم خصوصی مردم وارد میشی خدا شاهده بخوای به این ادامه بدی و وارد حریم خصوصی مردم بشی مطمن باش دیگه دهنم رو نمیبندم و ناچارا بعضی چیزها رو میگم. تا حالا احترام گذاردم .

انصاری جان!

بزرگوار محترم!

ای واویلا مگه چه واویدن؟

مو هی دیر شر ویموم ، هی شر می یا سیم ، هی سیم می گن دیر شر واوو ، هی شر خوش می یا سیم!

مو هیچوقت این کارا نکردم و نمی کنم !

نمی دونم چه واویدن! ولی مو نبیدم!
چون مو چیزهایی رو که پیدا کنم یا تحویل صاحب اصلیش می دم ، یا پهلو خوم نگه می دارم تا صاحبش پیدا بشه!

خدا بگوم چه بکنه این "..." رو!

نمی خواهم ازم ناراحت باشی ، مشکوک می زنه ، بوی توطئه و تخریب چریکو می آد!

سید جمال موسوی 16 تیر 1390 ساعت 07:36

سلام استاد
سلامت باشید

سلام آسید!

دور از ما می گردی؟
.
.
فکر کنم خواجه عبدالله بسشن ، بیو از "منصور حلاج" بنویس ، فکر کنم لازمه!
.
والله مو می خوام سلامت باشم ولی ...
.
ولش کن!

انصاری 16 تیر 1390 ساعت 10:51

هی چرکو ، هی روزگار . می گن دنیا دار مکافاتن حالا نوبت تون. طرف دیر فهمید ولی همی که حالا هم فهمیدش خوش کافین . چقدر ما گفتیم فقط کثافت و چرک با خوت و مطلبات چسبیدن کسی گوشش به ما بدهکار نبید که نبید
حالا نوبت تون بیچاره

مطلب تو منکر مطلب من نیست و مطلب من انکار مطلب تو است!!! در صورتیکه مطلب تو نفی مطلب من است و مطلب من نافی مطلب تو نیست!!!

علی 16 تیر 1390 ساعت 17:06 http://www.mygolf.blogsky.com/

چرکو دوستت دارم چرکو دوستت دارم چرکو دوستت دارم چرکو دوستت دارم چرکو دوستت دارم چرکو دوستت دارم چرکو دوستت دارم چرکو دوستت دارم چرکو دوستت دارم ...........عاشقان وقت دیدار یار بهترین لحظست
قطعا دیدارچرکو و خواندن مطالب زیبایش دلمان را شاده شاد میکند

علی جان!

نوشته ات مرا یاد ترانه همایون خان شجریان انداخت:

ای عاشقان، ای عاشقان
من از کجا، عشق از کجا
ای بی دلان، ای بی دلان
من از کجا، عشق از کجا
گشتم خریدار غمت
حیران به بازار غمت
جان داده در کار غمت
من از کجا، عشق از کجا ...

عشق وطن 17 تیر 1390 ساعت 08:35 http://heleyleh.parsiblog.com

اگه قابل دونستید یه سر هم به ما بزنید

آمدم عشق وطن جان و دیدم!

وطن پرنده ی پر در خون
وطن شکفته گل در خون
وطن پا تا به سر خون
وطن ...

علی 18 تیر 1390 ساعت 01:18 http://www.mygolf.blogsky.com

چرکو جان نمیدانم اما انچه در دلم است بت میگم

تو عزیز دلمی
تو عزیز دلمی
تو چشات نشینه شبنم تو عزیز دلمی تو عزیز دلمی
دوستداریم همه چون شادی بلاد نشینان وبلاگی به تو
عاشقت
علی

علی جان!
داغونم کردی ، داغون!

رحمت الله حسن ابراهیمی 18 تیر 1390 ساعت 08:02

سلام .خداوند تورا از گزند روزگار به دور بدارد.
این را نه به عنوان توصیه می گویم زیرا که همه هم دیارانم خود فرهیخته واندیشه دوستند اما خواهشم این است بابی باز شده است و جوانان دیارمان از این طریق به بیان اندیشه واحساسات خود می پردازند .باور کنید این را می شود به فال نیک گرفت چرا که از میان تضارب آرا است که ایده ای حاصل می شود.پس بیایید دست از برخی گزافه گویی های بعضا ناپسند نسبت به هم برداریم.فرزندانمان را بیشتر دریابیم.ما نیاز به فرزندانی روشن فکر وبیداردل داریم.

سلام حاج عمو رحمت؛
.
بر گفته متین شما ، مطلبی نمی نویسم که خود گویای همه چیز است.
.

خارج از شرح:
بخش نظرات وبلاگ شما ایراد دارد ، حاجی هم در وبلاگ علی اشاره کرده ، فکر کنم باید قالب وبلاگ شریفتان را عوض کنید.
.
پایدار باشید

مجتبی 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:02 http://www.sekonje.mihanblog.com

سلام چریکو جان از اینکه دوباره برگشتی خیلی خوشحال شدم , آخه یکی هست که دلگرممون کنه . راستی من تازه وارد دنیای مجازی شدم و تازه کارم . امیدوارم که شما باعث دلگرمی ما باشید .
سربزنید خوشحال میشیم
www.sekonje.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد