نکته های چرکو 28

"علوم غریبه"

 

خوانندگان جان سلام  

 

بحث علوم انسانی و علوم تجربی شد ، گفتم "علوم غریبه" هم قاطی این بحث کنم ، آخه چند روزی هست که تسخیر اجنه ، رمالی ، ارتباط با اهل اونا و ... حسابی دارد بازار گرمی می کند . با خود فرض کردم این جناب جن و البته از فرقه منحرفه آن ، اگر سراغ وبلاگها و سایت بیشهر آمد ، مدیران چه عکس العملی نشان می دهند : 

 

انجمن : سلکم الله ، خوش آمدید بزرگوار ، بنده بر این باورم که فرمایشات شما متین و بجاست ، منتهی اهل فضل در این محل و بزرگان ما در بیشهر ، فرموده اند باید تا می توانید از اجنه دوری بجویید و با دسیسه های گرانسنگ ، تلاش خود را مضاعف نماییم تا شماها را نصیحت پذیر گردانیم ، لذا... 

 

امپراطور : یا اهل اونا ، چهره شما چقد قشنگ بید ، مدتی قبل در خوشه خرچنگ چهره شما را با یک گل بهار نارنج مقایسه کردم ولی نتوانستم واژه "دوستی" را با "دوثتی" برای شما تعریف کنم ، هر چند اگر یک لامپ ... 

 

آرام : یا حق! ، ای داد بیداد ، فصیحه عزیزم کجایی؟  ... بازم سر بزنید! 

 

بیشهر آباد : شما از کدامین وطنید ، چرا ترک وطن نموده اید؟ ، آیا قادرید با قدرت ماورایی خود موزه ای را به آتش بکشید؟ ...  

 

بازیار : یا بسم الله ! سیزن جوالدوز!

بووی جونی !

جن!

کلکو!

بیو تا کمی سیت فایز بخونم !

ای دل ای دل ای دل ...

تو موتورت هسی؟ ، سی جی ان یا سی بی؟ مگه نه مو سیت گوفتوم ... 

 

بوی مرمرشک : ای وای ، مادر جان ... 

 

هزار مردان : ای جن ! هر چند نمی خواستم از شما بگویم ولی خبرگزاری خلیج فارس مرا ناچار کرد اشاره ای مختصر به حضور شما کنم ، چه خوب شد شما آمدی ، اصل دموکراسی همین را می گوید ، محله زندگیتان بدلیل خطراتی واهی که امکان داشت در آینده دور یا نزدیک متوجه شما بشود یا نشود ، دیگر محل امنی برای زندگی کردن نبود ، مدتی است چشم به راه قدوم شما هستم ، شاید حضور شما بحرانی جدید ایجاد کند ولی ... 

 

تریشوک : درود بر آزادی! درود بر جن!، آنگاه که شما با دستبندهایی به رنگ برگ تریشوک ، قادر به جابجا شدن در هوا و نفس کشیدن برای رهایی هستید... 

 

مسعود کی؟ مو؟! : ای مرتیکه جن یهودی ، همین شماها بودید که قوم آرایی را با رگبار انحراف خود ، به گلوله خشم و غضب نابود کردید و آنگاه که در این مکان مقدس سکنی گزیدید ، زاد و ولد کردید  و نام بچه های خود را "هیتلر" گذاشتید ، اف بر شما ، ننگتان باد ...

و اما ...

دیگر مدیران با دیدن این موجودات ، فرار را برقرار ...

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام.
۱-تا دعوتی نباشد اجنه احضار نمی شوند.
۲-احضار کننده یا دعوت کننده چه کسی بوده است.
۳- جای نظر چرکو در هنگامی که جن اورا می بیند یا او جن را می بیند خالی است.

سلام

و تا اجنه نباشد دعوتی صورت نمی گیرد و تا دعوت کننده ای نباشد اجنه صورتی نمی بینند و اما چریکو ...

با سلام خدمت دوست خوبم
اول صبح خو دیدی کامنت تایید می کنی؟
چند تا جن و جنگیر و رمال اجیرشون کردم 24 ساعته مواظب وبت باشند و در اولین تغییرات بهم خبر بدن
الان هم اونا بهم خبر دادن مطلب جدید گذاشتی و گرنه مو خو کله ام خراب نی دل ناشتا بیام توی وبت
مطلب جالبی بود دوست عزیزم
خوش باشید
راستی همین الان خبر دادن حاجی با چند تا جنگیر و رمال از سمت چه شیری دارن میان برات کامنت بذارن کامنتش رو تایید نکنی ها مو که در رفتم.....
وحیدو خونه خراب بیو بیو ....

سلام آسید!
.
یکی دو تا جن رفیق مو و حاجی هسن ، ترسیمو نی؟
.
بیاین فکر خوتو وحید کنین ،یه وقت نصف شووی تو خوتو یا سر رهتو نیان!

انصاری 5 خرداد 1390 ساعت 13:04

قشنگ بود ولی باید مواجهه جن با چرکو را نیز منثور می کردید

خوت منثور می کردی نه؟

فاطمه 5 خرداد 1390 ساعت 13:29 http://qhasedak.blogsky.com/

بوی بسم الله
اجنه ها دیر ما
آقا چریکو خواهشا شر اجنه را از وبلاگ بیشهریان دور کن
راستی من هم مشتاقم عکس العمل شما را در مقابل اجنه بدانم.
مواظب خودت باش.

یا خدا!
.
الهی ، بخاطر دل فاطمه شر وبلاگ داران بیشهر را از سر اجنه رفع بگردان!

سلام..ای بوا...بعد از ای همه آدم بدتر از جن رفتی یقه جنها رو گرفتی...نمیدونم ..شما هم درست میگید...فکر کنم جن زدتم ...شاید ولی گیجم
....جنکیمو

جون کی!!!!مو؟؟؟؟ خواستم راجع به اونا بنویسم ........... ولی ترسیدم!

انجمن 6 خرداد 1390 ساعت 13:50

یاللاه.
کسی ههن!
خوه.
.
گفتم همه اومده ن یه اردال پردالی کرده ن سی چه مو غقب بمونم:
.
ای هم مال مو.
.
چریکو جون دلم تنگ تو واوی
کجاوی مثل پن پنگ تو واوی
سه روزی دیر بیشهراویدم مو
هیلنگا دل شی پرونگ تو واوی

بفرما ..... بفرما .... اینجا خونه ی خوتن؛
.
بوسیدن یار!
.
جون دلم ...... کویی تو ..... کجا رفته بیدی .... ای چند روز ، نخل و پنگ و پرونگ ، ری سرم خراب واویده بی!!!
.
خیلی خش اندی ....... خیلی...
.
به ناگه چریکو غش که!!!

انجمن 6 خرداد 1390 ساعت 16:39

چریکو جان !
.
حنمان را به حضور طلبیدم و تکلیف کار را از او پرسیدم. چنین اشارتم کرد:
"که ما طایفه جنیان که اونها باشیمُ، درکار بیشهریان که شما باشید مانده ایم و به غایت درمانده.
تا انجمن دارید ما را سرانجامی نیست و در حال که امپراتورتان در کماست ما را پا در هواست .
با آرامتان رامیم و بیشهر آبادتان را غلام .
تنها ما را با با بازیار حشر و نشری است و با بوی مرمرمرشک حال و عشقی .
با هزارمردانتان گام به گامیم و با تریشوکتان خوش سلام .
کی؟مو! یتان را هواداریم و همه دوستانتان را پاچه خار."
.
پس به حوشامد او به زبانشان سرودم
.
هوم خروله خش مروله فسرات
چوم سنتله گوم خنسله اسوات
خیشوره خشانوم سله سورهات
فستر هله واشون یله ژروات
.
او را شادی فزود و راه باخ انگیر پیمود

و از باخ انگیر ندا آمد :

پسه چاله چه واسینم ، شپلق سوخت ، آخ و ماخ چاس ، ته پاتیل چه چپل سوخت ، سر نگوت توی بوفه، زنکو ته اوتوبوس گفت ، کلکو ای کلکو ، ای زکو با قهقیکو ، شات چی چی گفت؟؟؟؟!!!!

وحید 6 خرداد 1390 ساعت 20:00 http://pershin2501year.blogsky.com

زنده چرکی
سی بکن خوت خوب میفهمی که مو با اجنه رابطه تگاتنگی دارم و کاری نکن چندتا از اونایی که سیبیلشون قد سیبلای دلو درویشین بفرستم طرفت
بسم الله
خدیا شر چرکو را آخ ببخشید شر اجنه را از سر ای چرکو دیر کن که ای همجوریشم مثل جن زده ها میمونه!!
و بسم الله
خدیا شر انسانهای جن نما را از سر ما دور بگردان( حاجی «سردسته» . چرکو«معاون» . جمالکو«مدیر بخش هسته ای» . )
و کسانی مثل ما را که همیشه در نقش بتمن یا مرد عنکبوتی یا جمیز باند یا سوپرمن یا ..... برای این مردم هستیم سلامت نگهدار و امثال ما را بیشتر گردان تا افراد خیر لشکری عظیم داشته باشند
آرمین حسن کل ابریم
بیخشد منظورم آمین بود
آمین

یا اجنه!
می دانیم شما از آتشید و ما از خاک ، جسم شما لطیف است و بدن ما در برابر جسم شما ضمخت ، شما نور از خود ساتع می کنید و ما ... ! پراکنده می کنیم ، لذا مسئول بخش اکتشافات ماوراءالطبیعه نورتان را ، مدتی در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم با کمک ایشان ، در دستشویی مسئولین ، مغز مسئولین را به تفکری عمیق در باره این محل واداریم.
باشه ..

آرام 6 خرداد 1390 ساعت 20:43 http://nerci-2.blogsky.com

خیلی جالب همه رو توی کاما گنجونیدن. نشون می ده هیچ نقطه ای از زیره ذره بین شما خارج نیست.
چریکو: آخ جون بیا که خیلی وقته بی سوژه هستم.
جالب بود.

خوبه ، معلومه که چریکه نمی تونه جن زده بشه!!!
خوبه معلومه که ، چریکو نمی تونه جن زده بشه!!!
خوبه ، معلومه که ، چریکو نمی تونه جن زده بشه؟!

حاجی 6 خرداد 1390 ساعت 23:22

غش کرد چریکو چه کنم وای چه سازم
فریاد زنم جون خوتو با کج وازم
.
گفتم که بیام مژده بیارم که مو انده م
والاه چه کنم با ای دل پوس پیازم
.
انگاری رگ مینکش هم پیدا نویمو
ناخون بکشم ری شنکش یا چه بسازم
.
پشت کمرش با یه دکو نرم کنم مو
یا پشت کلیمش دو سه گرمس بنوازم
.
حیرون و پریشون و پشیمون و دونگم
ای وای که قضا واوی امروز نمازم
.
چم کردوی امرو که ای طوراوی چریکو
مردم کمکی امرو کمک هست چه لازم

چریکو غش نمود ای وای بر من
نمازش شد قضا ای وای بر من
.
رگ موینک چو پیدا نیست بر من
زدم من یک قفا ، ای وای بر من
.
اگر دستم رسد بر پشت گردن
زنم پنجول به پشتش وای بر من
.
و ...

دوستت 8 خرداد 1390 ساعت 07:33

چریکو
سلامالیکم
یادم می یاد یه بار برامون میلیون رو توضیح دادی!!!!
میشه یه بار دیگه 200 میلیارد رو شفاف سازی کن؟
ممنون میشدم ازت ، آخه انگشت های پا و دستمم کفاف نمی ده

دوستم جان!
سامعلیک؛
200 میلیارد خیلی زیاده!
اول بیو بگو ، پوله ، بودجه است ، اعتباره یا تخصیص!
بعد بیو اینطور حساب کن :
200 میلیار
1- یعنی 200 تا یک میلیارد
2- 400 تا 500 میلیون
3- 800 تا 250 میلیون
4- 1200 تا 166.6 میلیون
..............
حالا ای چیه؟
نه یه وقت فریب بخوریا ،
10 درصد مالیات ، باضافه 4 درصد مالیات بر ارزش افزوده ، باضافه هزینه برای جابجاکردن این مقدار ، ، هزینه برای تقسیم این مقدار ، هزینه برای اجاره زمین های محل نگهداری این مقدار ، هزینه برای محل های دعا و نیایش به در گاه خدا برای رساندن این مقدار ، هزینه برای اماکن بهداشتی جهت درمان اشخاص در هنگام دیدن این مقدار و .... از سر جمع این مقدار کم می شه ها!!!!!

ع انصاری 8 خرداد 1390 ساعت 21:04 http://zamardo1.blogsky.com

چرکو را خواندم بارها بسان جریکی دست از نفس کشیدن

درین هوای افن نکشید گفتمش بیا سبز شو دلش در بهار از

تابستان و خشکی لگجی گفت گفتمش محافظه کار ترسو

گفت سرم را بر باد بالای دار نخواهم/ و اری در میرسد ان روز که رود به سوی بلندی به پرواز در اید و .....

ممنون آقای دکتر عبدی از این شعر قشنگتون!
.
دنیا فقط آزادی!
.
ولی مواظب این چریکوهای جن نما باش!
یکی از اونا پیدا شده ، داره به وبلاگها نظر می فرسته ، یکیشو امشب توی وبلاگ امپراطور دیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد