خارج از شرح

خوانندگان جان سلام 

  

خارج  از شرحی دارم برای شما که بگویم من هم هستم اما تا روزی دیگر!

 

پناه می برم بر خدا!  

.

 

اِخه مِخه اندن توی کار ، ای حاجی جون
                                  اِله پله اندن سی ولات ، ای حاجی جون
.
سِله سِله گردیده دوکل ، ای حاجی جون
                                   پله پله دومن شده دل ، ای حاجی جون
.
شِله شِله پام واوی چرا ، ای حاجی جون
                           سره سره نکبت سی مو بی ، ای حاجی جون
.
کله کله خرما سی تو بی ، ای حاجی جون  
                             هله بل تمباک سی مو بی ، ای حاجی جون
.
بده بده بستان سی چه بی ، ای حاجی جون
                             تره تِره بردن سی کی بی ، ای حاجی جون
.
چله چله گرما سی چشن ، ای حاجی جون
                               اگه مِگه گفتم ، نگرفتی   ،  حاجی جون
.
هِله هِله کردن نزه تو ، ای حاجی جون
                                   بله بله گفتن تو نگو ، ای حاجی جون 

  

.

اعوذ بالله من الاشرا و الاعداء فی هذه البلاد الکبیر و الی القاء فی یوم الاخر 

نظرات 6 + ارسال نظر
شبگرد 25 دی 1389 ساعت 22:47

های چرکو!
داری دور ور میداری!

آی شبگرد!
خوبی؟ دیر به دیر می آی سراغمون،من قبلاً گفتم:
.
دور دوره تیمـــورن ، آی دور دوره تیــــمورن و الی آخر
.
پس باکی نیست!!!!

امیدوارم دل مشغولی شما دیرپا نباشد وهمیشه کام مردمان دیارمان را با خرمای کلامت شیرین نمایید.

حاجی 26 دی 1389 ساعت 10:51 http://www.bishehr.com

جنب خارج شرح!

*

چرکو ای دانای بیشهر قدیم
بلتکت بهتر ز قالی و گلیم
.
ای که حاجی را پریشان کرده ای
چله ی چار چار زو دل برده ای
.
اخه مخه اله پله گفته ای
سیله شیله سره پله سفته ای
.
از بل تنباک و خرما و تره
از بده بستان کنار آخوره
.
چله و گرما بهم آورده ای
هله بله را سر هم کرده ای

***
ما کلاس اولیم ای گل پسر
بهر فهمیدن ولیم ای خوش سیر
.
رمز گفتی کله ما پر گچ است
پنچر است این چرخ و واللا بی پچ است
.
قبله و کوواد و هیرون وشمال
گم نمودم بس شدم آشفته حال
.
زود گفتی دیر فهمیدیم ما
رخت خود درجهل پیچیدیم ما
.
کن دعائی تا که عقل آید به سر
ورد خوان تا روحمان آید به بر

***
چشم چشم ای یار صاحب اختیار
می روم از جمع غولک ها کنار
.







.***


ژ

خدمت حاجی بگویم کله ات از زر بود
من نباشم این که گویی رب نگهدارت بود
.
پاینده باشید

سلام
پنج شنبه 30 دی ماه ساعت20 تعزیه بزرگ خرابه شام در میدان تعزیه مسجد امام حسین(ع) برگزار خواهد شد!

شوپر 27 دی 1389 ساعت 23:50

مگه یوم الاخر نشده
نیستی؟

شوپرک نام!
.
در این وادی بی والی! روزهایش تاریک گشته و شبانگاهانش در ظلمات و تاریکی مات و کدر غوطه ور گشته!
کلاف سره از ناسره در دستان من ناپیداست و چشمان کم سوی ما کوختی نشسته شاید "بودواری" ببیند و بگیرد!

باشه 28 دی 1389 ساعت 09:11

مو خوم بدوارتم چرکو مخور غم
درآ از کوختت بس کن تو ماتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد