پشت پرده ترانه ها ۲

خوانندگان جان سلام 

 

ادامه نمایان ساختن اهداف شعر 

تو که هی لج می کنی و اون ابروهاتو کج می کنی

بگو ببینم حالا که جیبم خالیه واسم خرج می کنی؟

به نظر چرکو اتاق فکری پشت ترانه می خواهد ضربه نهایی را اینجا وارد کند. آنجا که می گوید جیبم خالیه یعنی همه چیز تمام شده ولی در ادامه چون می گوید  واسم خرج می کنی؟ با توجه به صنعت کنایه تنها می تواند تهدید تلقی شده تا اتفاقات و حوادث جدید پیرامون مسائل قبلی صورت گیرد. 

سمت اون یکی نرو تو رو خدا بگیر منو  

کت پوست مار ندارم شلوار لی که دارم 

پاسپورت کانادایی نه ولی کارت ملی که دارم 

یخچال ساید با ساید نه ولی معمولی که دارم  

یه همکار شبیه آنجلینا جولی که دارم 

در اینجا ترانه سرا دوباره  با مظلوم نمایی راه ایجاد اختلاف و دودستگی در بلاد کبیر هلیله در پیش گرفته و با هدایت فکری افراد به موضوع پاسپورت و آنجلینا جولی راه تطمیع در پیش گرفته شاید گروهی را با خود همراه کند.  

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام تسلط شما بر صنعت ادبی طنز علیرغم گفته ات که فقط علوم پایه خوانده ای ستودنی است.طناز بمانید.

عمو رحمت این از لطف شماست

انجمن 22 آبان 1389 ساعت 08:59 http://www.bishehr.com

صدای تک تک
.
چرکو چه طوری
بعضی وقتها ( البته نه همیشه ) فکر می کنم تو با اهل اونا بده بستون داری ُ یا اینکه جن های انگورای چه پهن هفت کردهن یا احیانا غولک های تی ورت پرت می کننُ چون پیش بینیهات نشون می ده که یه چیزیت شده.
اگر احساس کردی که یه وقت توهم کردی نترس خودم وردش دارم.
..
صدای خره لنگر

صدای چر چر چرکو
.
انجمن جون

ما خودمون ورد خون روزگاریم
غولک که سهل عاشق جنیانیم
.

و چرکو خندید.

پاینده باشید

خیلی زیبا بود
بسیار بدل نشین بود چرکو جان
خلاصه خیلی خوشمان امد
زیبا بود
دوستار چرکو خومون
غلی

علی جان
همیشه خوش دل و خوشحال باشید

سلام طناز هلیله.دوست دارم مطلبی در خصوص اقبال مردمان دیارمان به دنیای مجازی از قلم طنز شما ببینم.دریغ نفرمائید.

عمو رحمت
یه چیزی برات نوشتم امیدوارم لذت ببرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد